Klasa X Mercedesa

Klasa X Mercedesa

Z silnikiem V6 w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej Pagórkowate, malownicze tereny Jury Krakowsko-Częstochowskiej tworzą idealne środowisko dla pierwszego pickupa Mercedes-Benz – Klasy X wyposażonej w sześciocylindrowy silnik V6 o mocy 258 KM i stały napęd na cztery koła. Na urozmaiconych, szutrowych i kamienistych trasach w pobliżu zamku Ogrodzieniec klienci i dziennikarze mogli się osobiście przekonać o znakomitych

Z silnikiem V6 w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej Pagórkowate, malownicze tereny Jury Krakowsko-Częstochowskiej tworzą idealne środowisko dla pierwszego pickupa Mercedes-Benz – Klasy X wyposażonej w sześciocylindrowy silnik V6 o mocy 258 KM i stały napęd na cztery koła. Na urozmaiconych, szutrowych i kamienistych trasach w pobliżu zamku Ogrodzieniec klienci i dziennikarze mogli się osobiście przekonać o znakomitych walorach tej wersji Klasy X podczas jazd testowych zorganizowanych przez Mercedes-Benz Polska i Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.

Gości wydarzenia przywitał dyrektor zarządzający Mercedes-Benz Vans Polska, René Achinger. – Jesteśmy bardzo dumni z partnerstwa z GOPR, bo łączy nas wspólny cel: bezpieczeństwo, które od zawsze jest, oprócz wysokiej jakości, jednym z kluczowych priorytetów marki Mercedes-Benz – powiedział René Achinger. – Jednocześnie marka GOPR reprezentuje w dziedzinie ratownictwa najwyższe standardy. O tym, w jaki sposób realizujemy nasze koncepcje, można było przekonać się podczas jazd testowych – do dyspozycji dziennikarzy udostępniono pickupa, Klasę X z kultowym silnikiem V6. Ta sześciocylindrowa jednostka zapewnia wspaniałe wrażenia z jazdy dzięki 258 KM mocy i maksymalnemu momentowi obrotowemu 550 Nm.

Model ten posiada też stały napęd na wszystkie koła, który gwarantuje wysoki poziom stabilności i dynamiki jazdy niemal w każdych warunkach. To wszystko w samochodzie, który wyposażeniem w zakresie komfortu i bezpieczeństwa nie ustępuje pojazdom osobowym Mercedes-Benz. Jestem przekonany, że dzięki jazdom testowym, które za chwilę rozpoczniemy, o tych właśnie najbardziej charakterystycznych cechach Klasy X – wytrzymałości, mocy i funkcjonalności połączonych z komfortem i najwyższym bezpieczeństwem.

W grudniowych jazdach testowych w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej dziennikarze mieli do dyspozycji model X 350 d 4MATIC z 7-stopniową automatyczną skrzynię biegów 7GTRONIC PLUS, o mocy 190 kW (258 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. Ten najnowocześniejszy model Klasy X jest dostępny w Europie od połowy 2018 roku, w dwóch liniach wyposażenia: PROGRESSIVE i POWER. Sześciocylindrowy 3-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 190 kW (258 KM) z bezpośrednim wtryskiem common-rail imponuje atletyczną siłą.

Maksymalny moment obrotowy 550 Nm jest dostępny w szerokim zakresie obrotów silnika od 1400 do 3200 obr./min. Oznacza to, że wysoki moment obrotowy jest dostępny już przy niskich obrotach silnika. Niezależnie od tego, czy chodzi o sportowy styl jazdy, komfortową podróż na dłuższych dystansach czy jazdę terenową w trudnych warunkach – V6 zawsze gwarantuje spokojną i wydajną pracę. Automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC PLUS w standardzie działa bez przerywania siły ciągu podczas zmiany biegów. Zapewnia to lepsze właściwości jezdne na wzniesieniach, podczas jazdy w terenie i podczas holowania przyczepy. Inne zalety 7G-TRONIC PLUS to szybka zmiana biegów i niskie obroty. Ma to korzystny wpływ szczególnie na wydajność i poziom hałasu. Manetki na kierownicy umożliwiają kierowcy również ręczne przełączanie biegów. Napęd na wszystkie koła i zawieszenie z wydłużonymi sprężynami śrubowymi oraz prześwitem do 222 milimetrów zapewniają razem znakomite możliwości terenowe. Klasy X bez wysiłku wspinają się na nachylenie do 45 stopni, pokonują przeszkody wodne o głębokości do 60 centymetrów i utrzymują równowagę na pochyłościach prawie 50 stopni. Klasa X z silnikiem V6 dostępna jest od 173 600 zł netto (213 528 zł brutto).

Posts Carousel